Кошик
1069 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення зламаних чи робочих товарів не передбачено (за винятком гарантійних випадків). При отриманні клієнт має перевірити склад замовлення. Якщо чогось не вистачає - зв'язатися з компанією і просто скинути фотку того, що прийшло. Бувають ситуації, коли пошта переплутала посилки чи ще рідше – щось пропало в дорозі. У таких ситуаціях ми самі заповнимо акти та претензії, а вам просто ще раз відправимо ваш товар, такі випадки вкрай рідкісні, але якщо вам не пощастило, просто зробіть фотку і відправте нам. Якщо ви бездумно забрали товар незважаючи на те, що вас попереджали перевірити, потім вдома зламали його або з'ясувалося, що він "вже такий був", то обміну зламаний товар не підлягає. Тому дуже важливо перевірити його на відділенні. Ви можете довіряти нам, але потрібно завжди перевіряти, якщо був задіяний посередник, такий як пошта. Нам нещодавно партія кіндерів приїхала: 18 шт із 40 замовлених. Іноді інструкції пропадають загадковим шляхом, повербанк приїжджає без шнура. Куди подівся? ПЕРЕВІРЯЙ НА ПОШТІ ТОВАР!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner